Klacht Meubelpieter: de garantie toezegging wordt niet nageleefd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 483804
Gebruiker
J.B.G. Spronk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 375 euro betaald voor een reparatie an een leren stoel. er moest contant betaald worden. De reparatie was geen 375 euro waard maar de toezegging dat er drie jaar garantie gegeven werd stelde mij gerust. Reeds drie weken na de reparatie scheurde de reparatie opnieuw. IK nam daarom contact op met Meubelpieter.Men zou langs komen tusen 1 en 2 uur. De hele namiddag gewacht maar niemand kwam opdagen. Daarna in een periode van enkele weken diverse malen gemaild en gebeld maar er kwam geen reactie. De telefoon wordt niet opgenomen.
Wat stelt die garantie dan voor? volgens mij is het bedrijf onbetrouwbaaar.

De oplossing

geld retour of een deel van repara
tiewegens ondeugdelijke reparatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Meubelpieter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.B.G. Spronk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Meubelpieter neemt niet de moeite op om contact te zoeken. De reparatie is zeer slecht uitgevoerd. Er zou drie jaar garantie zijn. Nou dat is nog geen drie weken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Meubelpieter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen