Klacht Meubelservice Nederland: Niet nakomen van afspraak

Klachtnummer
# 59935
Gebruiker
Cor Peters Rit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind mei 2013 kocht ik bij Meubelservice Helmond een nieuwe, blank antieke boekenkast. Het product heeft niet de eigenschappen die vantevoren mondeling zijn overeengekomen en vertoont de volgende tekortkomingen:

De boekenkast zou een breedtemaat krijgen tussen de 60 en 65cm. Op dit moment is dat niet het geval. De kast heeft een breedtemaat van maar 59cm. Hierdoor oogt de boekenkast kleiner dan gewenst en voldoet niet aan mijn eisen/verwachtingen.

Ik heb meerdere malen contact met dhr. Sauvé opgenomen over deze kwestie. Maar tot op heden is hier geen oplossing uit voortgevloeid. Dhr. Sauvé heeft telefonisch aangeboden de boekenkast voor een bedrag van €395,- aan te passen. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan, aangezien vantevoren een bedrag van € 680,- is afgesproken met bijbehorende maten.

Ik heb uit coulance wel aangeboden om beide de helft van de kosten voor onze rekening te nemen, maar hier ging dhr. Sauvé niet mee akkoord.

Tot nu toe kunnen we er niet uitkomen.

De oplossing

Nieuwe kast op de afgesproken maat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Meubelservice Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Meubelservice Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen