Klacht Meubelspuiterij Elburg: prutswerk

joséthijssen

Ik heb van mijn ouders een kast geërfd en ik heb 'n oude buffetkast, deze wilde ik opknappen maar doordat ik distrophy heb kan ik dat bijna niet meer zelf.
Ik kwam in contact met spuiterij Elburg en dhr. (naam verwijderd en verplaatst naar privegedeelte) zou dat gaan doen.
Hij heeft de kasten gehaald en helaas niet goed gedaan, geen spuitplamuur zoals afgesproken , niets gevuld nee zo gespoten en dan ook nog eens slordig resultaat stukken waar het niet gedekt is, verf die er af springt kortom geen profesioneel werk dhr. (naam verwijderd) vind dat het wel oké is,
Ik heb dhr. (naam verwijderd) gemaild er is een telefonisch onderhoud geweest wat tot niets leide want hij vind dat oude kasten er uit mogen zien alsof ze af geleefd zijn.
Ik ben momenteel zelf begonnen met het herstel omdat ik dhr. (naam verwijderd) niet meer zomaar vertrouw met mijn meubels waar vooral bij de kast die ik van mijn ouders heb geërfd en waar ik grote emotionele waarde aan hecht,

Ik wil mijn geld terug op zijn minst twee derde , het andere gedeelte mag dhr. (naam verwijderd) voor de moeite van het halen en brengen houden.

Wij vinden dat Meubelspuiterij Elburg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?