Opgelost door Meubelstoffenvoordeel.nl: Doet dit bedrijf aan OPLICHTING

angry Opgelost
Ton70

Volgens mij wordt dit bedrijf gebruikt voor OPLICHTING.
28 Juni een bestelling geplaatst en betaald met een aangegeven lecrtijd bij het product van 2 dagen.
Tot op heden nog niets ontvangen en op e-mails wordt niet gereageerd. Telefonisch onbereikbaar eerst moet je bellen tussen bepaalde tijden en als dan gaat bellen hebben zij het zo druk dat er uit gegooid wordt. Ik vraag mij af waar mee niet met verzenden van de bestelling. Volgens de bedrijfs gegevns heeft het bedrijf 7 man in dienst , ik vraag mij af waar voor.

Door of snel mijn geld retour of als het nog kunnen binnen 2 dagen leveren , zoniet dan ga ik naar de politie voor aangifte.
zonder enige communicatie en bericht van levering stond de bezorger voor de deur. TOCH IS MIJN ADVIES HIER NIET TE BESTELLEN WANT JE HOORT NIKS EN MOET HEEL VEEL MOEITE DOEN OM JE BESTELLING TE ONTVANGEN.

Wij vinden dat Meubelstoffenvoordeel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Meubelstoffenvoordeel.nl?