Klacht Meubelzorg: Agressieve benadering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 663058
Gebruiker
Braam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik herken het nalaten van het inmeten van een van de schrijvers . Voor mijn moeder een afspraak gemaakt. Ze zouden diverse stoelen laten zien maar 1 stoel heeft de verkoper aan ons laten zien. De prijs begon hoog rond 6.000 euro en binnen no time werd de prijs verlaagd . Uiteindelijk gekocht doordat de verkoper agressief ons benaderde en Nauwelijks tijd gaf om erover te denken. Geen mentaliteit om ouderen zo te benaderen. Stoffen is ons niet eens laten zien. Terwijl mijn moeder aan heeft gegeven dat ze geen leer wilde . Uiteindelijk wilde wij van deze agressieve verkoper af. Voelde ons in ons eigen huis niet veilig. Ik zou meubelzorg nooit aanbevelen bij iemand. Mijn klacht aangegeven bij meubelzorg maar wilde alleen telefonisch mij te woord staan en niet via de mail .

Gewenste oplossing

Ze doen niet wat ze veloven op tv
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Meubelzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen