Opgelost door Meubelzorg: Wacht op mijn stoel en wordt een met een kluitje in het riet gestuurd
Details
Klacht
Wacht sedert augustus 2022 ( meer dan 6 maanden geleden) op mijn stoel en ervaar gebrekkige service en communicatieGewenste oplossing
Wacht sedert augustus 2022 op mijn stoel. De stoel zou vorig jaar geleverd worden echter leek tijdens transport naar mij toe onherstelbaar gehavend te zijn. Niet getreurd er werd mij een geheel nieuwe stoel beloofd . Die moet nog steeds komen maar dat kan….. Echter zou ik precies eenzelfde stoel in leen krijgen tot ik mijn eigen stoel krijg Deze kwam dan ook eind december 2022 en bleek een totaal andere stoel te zijn (een ongemakkelijke sta-op stoel) Maar oké..toch goed bedoeld denk ik. Maar nu heb ik dit jaar 2023) nog een paar keer hierover gebeld en kreeg ik steeds te horen dat ik teruggebeld zou worden door de servicemanager. Waarschijnlijk hebben ze die in werkelijkheid niet want die heeft me niet gebeld. Ook kreeg ik nu (februari 2023) te horen dat de vertraging kwam door de transporteur omdat die de defecte stoel niet naar Duitsland had gebracht…Ik zou toch een geheel nieuwe stoel krijgen???? Maar ik zal dit moeten uitzitten want ik heb de fout gemaakt om in volle vertrouwen de- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.