Opgelost door Meubelzorg: Wacht op mijn stoel en wordt een met een kluitje in het riet gestuurd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 647728
Gebruiker
HeijnzBose
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Wacht sedert augustus 2022 ( meer dan 6 maanden geleden) op mijn stoel en ervaar gebrekkige service en communicatie

Gewenste oplossing

Wacht sedert augustus 2022 op mijn stoel. De stoel zou vorig jaar geleverd worden echter leek tijdens transport naar mij toe onherstelbaar gehavend te zijn. Niet getreurd er werd mij een geheel nieuwe stoel beloofd . Die moet nog steeds komen maar dat kan….. Echter zou ik precies eenzelfde stoel in leen krijgen tot ik mijn eigen stoel krijg Deze kwam dan ook eind december 2022 en bleek een totaal andere stoel te zijn (een ongemakkelijke sta-op stoel) Maar oké..toch goed bedoeld denk ik. Maar nu heb ik dit jaar 2023) nog een paar keer hierover gebeld en kreeg ik steeds te horen dat ik teruggebeld zou worden door de servicemanager. Waarschijnlijk hebben ze die in werkelijkheid niet want die heeft me niet gebeld. Ook kreeg ik nu (februari 2023) te horen dat de vertraging kwam door de transporteur omdat die de defecte stoel niet naar Duitsland had gebracht…Ik zou toch een geheel nieuwe stoel krijgen???? Maar ik zal dit moeten uitzitten want ik heb de fout gemaakt om in volle vertrouwen de
Geboden oplossing
Blijkt dat de motor onder de stoel niet in het midden gemonteerd kan worden omdat de "scharen" van een grotere maat zijn (dan bij onze andere stoel) . Daarom blijkt, geeft de monteur aan, dat de voetsteun bij begin en einde scheef in- en uitdraait. Monteur zegt: "niets aan te doen is een gegeven"... Zou niet weten of en hoe een second opinion nog werkt... Gezien de opmerking "dat het niet anders kan" is (gezien mijn eigen ondeskundigheid vwb de montage) de zaak een soort van gelopen...Maar blij.....?? Heb wel alsnog via "Whatsapp" en "Berichten" na een telefonisch contact beeldmateriaal en toelichting naar Joey gestuurd....Niets meer gehoord. Blijf toch maar hopen op "iets"....
Status
opgelost
Beoordeling
happy

6 reacties

  1. Auteur
    Meubelzorg
    Datum
    Beste klant,

    Vervelend om te horen dat het nog niet is opgelost. we hebben zojuist telefonisch contact gehad, nu blijkt dat onze service dienst dinsdag 9 Mei bij u langs komt. Ik zal de dag erna direct contact met u opnemen om alles netjes af te handelen.

    U hoort van ons!

    Met vriendelijke groet,
    Joey Janssen
  2. Auteur
    HeijnzBose
    Datum
    Monteur van Meubelzorg komt op een andere datum Dus nog even in afwachting van nieuwe afspraak
  3. Auteur
    Meubelzorg
    Datum
    Beste klant,

    Vervelend om te horen dat de afspraak niet door kon gaan.
    Wij zullen ons uiterste best doen om opnieuw een afspraak met u in te plannen.

    Dit hoort u zo spoedig mogelijk van ons!

    Wij zijn ervan verzekerd dat na het service bezoek alle problemen opgelost zullen worden.

    Met vriendelijke groet,
    Joey Janssen
    Meubelzorg
  4. Auteur
    HeijnzBose
    Datum
    Afspraak met een monteur is nu op 23 mei 2023
  5. Auteur
    Meubelzorg
    Datum
    Beste klant,

    Het is fijn om te horen dat er snel een nieuwe afspraak ingepland kon worden.
    Wij zullen na deze afspraak telefonisch contact met u opnemen om te kijken of alles netjes is opgelost.

    U hoort de dag na afspraak (24 mei) van ons!
    Met vriendelijke groet,
    Joey Janssen
    Meubelzorg
  6. Auteur
    HeijnzBose
    Datum
    23 mei komt een monteur
    Dan weten we meer🤔😉

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Meubelzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen