Opgelost door Meubelzorg: Zeggen dan : zijn pas tevreden als de klant lekker zit niet dus

content Opgelost
Capbeach45

Hebben 28-12-2022 2sta op stoelen gekocht samen 10.000 e 10-01-2023 gebeld met klacht massage strip op 2 plaatsen te voelen waren 18 -01-2023 iemand geweest zou er direct werk van maken tot we weer nieuwe mail stuurden geen antwoord op 1 mei dit kan kloppen is onvermijdelijk was hun antwoord en de rest heel onpersoonlijk in de mail.nu zou er vandaag{15-05-2023} weer iemand langskomen tussen 17.00 en 18.00 niemand gezien noemen ze dat service

met respect als ik binnen 2weken na bezorging klacht indien
Hedenmorgen via de mail bevestiging gekregen dat Meubelzorg de stoelen kosteloos zal omruilen. Derhalve is deze klacht opgelost!

Meubelzorg
    Beste klant,

Het is vervelend om te horen dat deze problemen al langere tijd lopen.
    We hebben zojuist telefonisch contact met u gehad en daar zijn de klachten nog even uitgebreid besproken.
    Ik zal u morgen persoonlijk even bellen ik een nieuwe afspraak te maken met onze adviseur. Op die manier zullen wij kijken of we tot een gepaste oplossing kunnen komen.

U hoort donderdag 18 Mei van ons!

Joey Janssen
    Meubelzorg
    Capbeach45
    We zijn in afwachting van de oplossing van meubelzorg
    Er is afgesproken dan er op 24 mei iemand langskomt
    Capbeach45
    Helaas door spoedopname van mijn man in het ziekenhuis kon de afspraak niet doorgaan
    Capbeach45
    Vandaag (1 juni 2023) is er een verkoper/adviseur van Meubelzorg geweest en is het
    met onze klacht eens.
    Uiterlijk komende week zal Meubelzorg contact opnemen om het probleem op
    te lossen, dus we gaan er van uit, dat het uiteindelijk goed zal komen!
    Capbeach45
    Vandaag (9 juni 2023) is er opnieuw iemand van Meubelzorg geweest, maar hij kon (nog) geen oplossing bieden.
    Dus maar weer afwachten wat het uiteindelijk gaat worden!
    Het wordt toch echt wel tijd dat het eens opgelost gaat worden!
    Capbeach45
    Meubelzorg heeft tijd gevraagd om een oplossing te bedenken (maximaal 3 weken vanaf 9 juni j.l.), dus we wachten nog maar even.......
    Capbeach45
    Vanmorgen (19-06-2023) gebeld door Meubelzorg, er werd gezegd, dat de 2 stoelen omgeruild zullen worden (hierin zullen dan geen lendesteun en massagfunctie zitten) en dat dit via de mail door ons bevestigd moet worden.
    Het wachten is op de betreffende mail van Meubelzorg.

Ook een klacht indienen over Meubelzorg?