Klacht Meubleplus: Trappphek Noma kapot door 1 jarige

Klachtnummer
# 284458
Gebruiker
Hugo B
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toen onze beide kinderen boven waren hoorden wij een knal. Het bleek dat ons zoontje van net 1 jaar oud een spijl van het Noma traphekje in zijn hand had, het was dus afgebroken en de uiteinden waren van scherp metaal. Het is goed gegaan maar had anders kunnen lopen (of erdoor gevallen of bezeerd door de losse spijl). De reactie van Noma was 'Goedemiddag, Ik neem aan dat je nu en nieuw hek krijgt via Bol.com?'. Geen medeleven, geen oplosssing nee het bij Bol.com neerleggen. Dat doen wij ook alleen de onverantwoordelijkheid van Noma (via meubleplus blijkbaar het bedrijf waar ze service hebben uitbesteed) is ongelooflijn.

De oplossing

Oplosssing vanuit de fabrikant (Noma) en niet afschuiven. Ook iets van 'medeleven' gezien de (potentiele) ernst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Meubleplus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Meubleplus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen