Klacht MeXt: Littekens na gebruik MEXT pleisters

Ck88

Goedemiddag,Ik ben 3 juni van de fiets gevallen, en had schaafwonden op mijn knie, elleboog en hand. Ik heb hiervoor de pleisters van MEXT gebruikt, deze werken met zogenaamde vochtige wondgenezing. In de eerste instantie was ik erg blij met de pleisters, want ze vormen een soort tweede huid waardoor je geen last hebt van de plekken. Tussendoor nog contact gehad en wat pleisters bij besteld want ik moest ze blijven dragen tot er geen vocht meer uit de pleister kwam. Er groeide inderdaad nieuwe huid over de littekens, en ik kon de pleisters eraf laten.Deze huid is echter zo dun, dat ik bij de minste of geringste aanraking de huid weer beschadigd heb. Misschien moest de huid wat bijtrekken, en kwam het vanzelf goed. Tussentijds contact gehad met mext maar die gaven niet thuis, ze wilde alleen maar geld zien, ik had de factuur van de bijgeleverde pleisters nog niet betaald. De huid werd niet mooier, ik heb er dure littekens creme voor gebruikt, maar het blijft gevoelig, lelijk en ik kan er niks aan hebben dan wordt het weer blauw of kapot. De bijgevoegde foto is zoals het er nu uit zien, na al die maanden, op zijn best ik heb me nergens aan gestoten of ergens langs gegaan, dan gaat het gelijk open, handschoenen en een broek aantrekken is al lastig. Ik heb de producten wat ik had besteld (de extra pleisters) terug gestuurd, volledig maar volgens hun was dit buiten de aangegeven retour datum, dus ik moet gewoon betalen. Ze denken ook totaal niet mee over de littekens van hun pleisters, en willen gewoon hun geld.Deze pleisters moeten uit de markt worden gehaald, voordat nog meer mensen zulke littekens krijgen. Die van mij zijn alleen mooier te maken door een operatie, met het inspuiten van extra vet, maar dan nog geen garantie dat het weer mooi wordt.
Mvg Claudia Keddeman uit Rijssen Verstuurd vanaf mijn iPad

Compensatie, en de kosten betalen van de eventuele operatie om de plekken weg te krijgen.

Wij vinden dat MeXt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MeXt?