Klacht Mexx: 3x onterecht betaald

Klachtnummer
# 169335
Gebruiker
T. Raghoenath
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zondag, 22 mei zijn we naar mexx schiphol geweest. Daar hebben we een jurk gekocht. Bij de eerste pintransactie (die overigens erg lang duurde) stond betaling mislukt. Weer met hetzelfde pasje geprobeerd. Duurde weer erg lang. Nogmaals betaling mislukt. Voor de derde keer geprobeerd. Toen is de betaling wel doorgegaan. Ik heb toen de pinbonnen, waarop stond dat de betaling mislukt is meegenomen. Omdat ik dit erg raar vond, ben ik gelijk langs de bank gegaan. Daar zijn we erachter gekomen dat de betaling 3 maal is afgeschreven.
Ik ben naar de winkel terug gegaan. Daar heb ik mijn bankbewijs laten zien dat er 3 maal geld van mijn rekening is afgetrokken. Het gaat om een flink bedrag.
De assistent storemanager, Larissa, heeft gelijk een mail gestuurd naar ene Warsha. In deze mail heeft ze ook de betalingsbewijzen gescand. Ik heb gezegd het geld zsm op mijn rekening terug te willen.
Toen ik weg wilde gaan, was er een vrouw na mij die ook 3 maal moest pinnen voordat ze kon betalen.

De oplossing

Ik wil mijn geld zsm terug en een coulance.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mexx is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mexx?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen