Klacht Mexx: etalage niet geschikt voor de ogen van kinderen!

Sia

Mexx heeft in het centrum van Rotterdam een kledingzaak waarbij in de etalage een grote poster hangt van een dame die alleen een (niet eens zichtbare) string draagt en word beetgehouden en opgetilt door een man. Voor de dame staat in de etalage een heren pop die naar haar kijkt en zijn broek naar beneden heeft gedaan en dus onder zijn overhemd zogenaamd bloot is. Een zeer kwalijke zaak aangezien dit een openbare plek is waar peuters,kleuters en jonge pubers langslopen. Ik heb vandaag aan mijn dochtertje van 5 moeten uitleggen waarom die dame bloot is en opgetild word en waarom die heren pop naar haar kijkt en zijn broek omlaag doet! Moeten kinderen op deze leeftijd op deze manier gehersenspoeld worden,op deze manier opgevoed worden??Mag iedereen dan maar in zijn etalage doen wat hij wil? Ik hoop dat iemand hier iets aan gaat doen want dit is echt niet normaal meer! Dit bedrijf hoort een flinke boete te krijgen. Op hun site kunnen ze doen wat ze willen maar niet openbaar lijkt mij.

Dat het bedrijf hier flink op aangesproken gaat worden en zo snel mogelijk de vitrines gaan veranderen.
Mischien moeten er dus strengere regels voor dit soort onderwerpen bedacht worden, en moet er gecontroleerd worden.

Mexx is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over ?