Klacht Meye watch: verkleurde horlogebandjes

Horloge

Vorig jaar op mijn verjaardag(16 september) een horloge van meye watch gekregen,
Doordat een Meye Watch set bestaat uit 1 uurwerk en meerdere banden en doordat de band bestaat uit 4 losse onderdelen ( boven band, onder band, ring en kast)kun je steeds een andere horloge maken.
Mijn klacht gaat over de bandjes deze verkleuren heel erg en worden goor van kleur zodat je een vieze horloge hebt.
Ik draag de horloge alleen overdag en wissel de bandjes vaak genoeg.
Ik heb bij meye watch aangegeven dat k naar grote tevredenheid jaren een swatch horloge heb gehad maar dit zo als het er nu uitziet de eerste en enigste horloge van hun merk zal zijn
Heb hier meer dan een week geleden een mail over verstuurd naar het bedrijf, maar op heden niets van gehoord, ben helaas de orginele mail naar hun kwijt omdat mijn computer een storing heeft gehad

Ik had minimaal een reactie van hun kant verwacht, en of ze deze klacht al vaker gehoord hebben, nieuwe horlogebandjes zou natuurlijk nog beter zijn

Wij vinden dat Meye watch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?