Klacht MFW Dienstverlening: Geen geld na toezegging terug betaald na slecht afleveren van werk.

Gilhuys tegelwerk badkamer Merel 53

Er is een prijs afgesproken voor het betegelen van mijn badkamer en toilet beneden. De badkamer is betegeld tijdens mijn vakantie en het werk was erg slecht, dit is beaamd door de aannemer, hij heeft aangeboden dit te herstellen, dit is niet gebeurd, uiteindelijk overeenstemming dat hij geld zou terugbetalen (€ 600, maar hij wil maar € 500 terugbetalen), maar ook deze afspraak komt hij niet na. alles is vastgelegd op messenger en app.

Het geld dient zsm terugbetaald te worden, we zijn al overeengekomen dat hij het werk niet gaat afmaken, dit is wel voorgesteld, maar hij kan dit niet nakomen. Uiterlijk 9 oktober 2018 zou het geld terugbetaald worden, vanmorgen heb ik hem een reminder gestuurd, maar er komt een bericht dat hij ook zit te wachten op geld en niet kan betalen. Mijn voorstel was dat hij vandaag € 150 betaald en de rest over 2 weken, maar dat kan hij niet nakomen.

Wij vinden dat MFW Dienstverlening hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MFW Dienstverlening?