Klacht MHTC: Onfatsoenlijke bejegening en verkeerd advies.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 253204
Gebruiker
R. Petri
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op de website www.mijnpolijstshop.nl van MHTC staat: 'Wilt u informatie of advies : bel of mail ons dan ,want wij staan altijd voor u klaar.' Per e-mail vroeg ik of xerapol/quixx geschikt is voor polycarbonaat. Daarop werd bevestigend beantwoord. Toen mijn dochter een tubetje bestelde (17,95), stond op de tube echter expliciet dat het polijstmiddel niet geschikt is voor polycarbonaat. Daarop heb ik per mail gevraagd om garanties als ik het wel zou gebruiken, dan wel terugbetaling. Op mijn drie mails werd niet gereageerd. Toen heb ik gebeld. De reactie was zeer onfatsoenlijk: 'Zit niet te zeuren' en de huid werd mij vol gescholden 'Val mij niet lastig'. Daarop werd de hoorn op de haak gegooid, zonder dat ik nog iets kon zeggen.

Gewenste oplossing

Excuses. Zo behandel je niemand.
En terugbetaling.
Geboden oplossing
Zoals te verwachten was, reageert dit bedrijf niet. Kortom: ze liegen op hun website.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MHTC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MHTC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen