Opgelost door Mi toetie: Ik krijg nog geld terug van retour gestuurde artikelen

content Opgelost
Dehuijdts

Ik heb artikelen retour gestuurd, samen met het retourformulier. Binnen de termijn van 14 dagen. Retourformulier is ontvangen door dit bedrijf, bevestigd in een e-mail waarin ik vroeg wanneer ik 1 artikel in een andere maat kon verwachten. Dit was in de maak was het antwoord. Er word nog gevraagd “op welk bedrag ik nog zot te wachten”, maar op al mijn overige e-mails waarin ik laat weten om welk bedrag het gaat en vraag wanneer ik het bedrag van de betaalde retourartikelen terug kan verwachten wordt helemaal niet meer gereageerd!

Het bedrag terug krijgen van de artikelen die retour zijn gestuurd. Een excuus zou ook wel op zijn plaats zijn.

Mi toetie
    Beste [naam verwijderd door moderator], het bedrag is afgelopen donderdag overgemaakt naar je via onze betaalprovider Mollie, het bedrag zou dus binnen 3 werkdagen op je rekening moeten staan. Onze excuses voor de vertraging. Mvg Mi Toetie

Dehuijdts

Ook een klacht indienen over Mi toetie?