Opgelost door Mi toetie: Ik krijg nog geld terug van retour gestuurde artikelen
Details
De klacht
Ik heb artikelen retour gestuurd, samen met het retourformulier. Binnen de termijn van 14 dagen. Retourformulier is ontvangen door dit bedrijf, bevestigd in een e-mail waarin ik vroeg wanneer ik 1 artikel in een andere maat kon verwachten. Dit was in de maak was het antwoord. Er word nog gevraagd “op welk bedrag ik nog zot te wachten”, maar op al mijn overige e-mails waarin ik laat weten om welk bedrag het gaat en vraag wanneer ik het bedrag van de betaalde retourartikelen terug kan verwachten wordt helemaal niet meer gereageerd!De oplossing
Het bedrag terug krijgen van de artikelen die retour zijn gestuurd. Een excuus zou ook wel op zijn plaats zijn.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.