Opgelost door Mi toetie: Ik krijg nog geld terug van retour gestuurde artikelen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 300569
Gebruiker
Dehuijdts
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb artikelen retour gestuurd, samen met het retourformulier. Binnen de termijn van 14 dagen. Retourformulier is ontvangen door dit bedrijf, bevestigd in een e-mail waarin ik vroeg wanneer ik 1 artikel in een andere maat kon verwachten. Dit was in de maak was het antwoord. Er word nog gevraagd “op welk bedrag ik nog zot te wachten”, maar op al mijn overige e-mails waarin ik laat weten om welk bedrag het gaat en vraag wanneer ik het bedrag van de betaalde retourartikelen terug kan verwachten wordt helemaal niet meer gereageerd!

Gewenste oplossing

Het bedrag terug krijgen van de artikelen die retour zijn gestuurd. Een excuus zou ook wel op zijn plaats zijn.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Mi toetie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste [naam verwijderd door moderator], het bedrag is afgelopen donderdag overgemaakt naar je via onze betaalprovider Mollie, het bedrag zou dus binnen 3 werkdagen op je rekening moeten staan. Onze excuses voor de vertraging. Mvg Mi Toetie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mi toetie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen