Klacht Mica Beauty Cosmetics : Bedrogen door een medewerker van Mica Beauty Cosmetics

Myst0ryx

Zondag 11/2 was ik in Den Haag naar de Mica Beauty Cosmetics geweest. Ik kocht een gel die normaal €125,- kost maar met de sale kreeg ik het voor €60,-. Voordat ik het kocht vroeg ik de medewerker of ik mijn geld binnen een periode terug kan krijgen. Zij zei dat dit mogelijk was en printte een bon voor mij uit wat mogelijk zou maken om het product terug te brengen. Thuis zag ik dat ik al een soort gelijk product had van een ander merk en vond €60,- wel erg zonde. Toen ik op de bon keek stond er ruilingen worden niet geaccepteerd i.v.m. de sale. Ik schrok hiervan omdat de medewerker me het tegendeel vertelde en dat vertrouwde ik. Donderdag ging ik er heen en vertelde dat ik het product terug wilde brengen. De medewerkers zeiden dat dit niet mogelijk is. Ik legde toen mijn verhaal uit en er werd toen gezegd dat ik zondag kon komen want dan zal de baas er zijn. De baas zei zondag: De medewerker heeft bij meerdere klanten verteld dat sale artikelen geruild konden worden en zij is daarom ontslagen. Het systeem kan de ruiling niet accepteren omdat er vaste regels binnen het bedrijf gelden. Ik zei De medewerkers kunnen zich niet eens aan deze vaste regels houden en ik ben hier onafhankelijk van, u bent immers zelf getuigen dat zij mij verkeerde informatie mee gaf. Hij zei: Een mens kan fouten maken. Ik zei: Een mens kan fouten maken ja maar zodra dit meerdere malen gebeurt en ook nog eens bij een hoog bedrag kan ik dit helaas niet door de vingers zien, aangezien wij niet over een euro spreken. Zij is namelijk niet zomaar ontslagen? Dat deze dure winkel niet eens een goede service kan bieden is ook al ongelofelijk. Als ik dit met de action vergelijk hebben zij zelfs een betere service. Is er geen ander mogelijkheid? Hij zei: Ik kan niks doen want dit is niet mijn winkel ik heb mijn baas verteld over de vorige klachten maar hij vertelde weer dat er vaste regels zijn en ik daar niks in mag gaan veranderen.Ik zei: Mag ik dan contact opnemen met uw baas?
Hij vertelde: Nee maar je kan onze klantenservice raadplegen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar ik verwacht hetzelfde verhaaltje weer. Misschien is voor de ene €60,- niet veel maar voor de ander is het zeker veel en vooral voor een studente die niet meer bij der ouders woont

Het geld terug ontvangen.

Wij vinden dat Mica Beauty Cosmetics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mica Beauty Cosmetics ?