Klacht Michael Kors: gebroken hengsel tas

Klachtnummer
# 136648
Gebruiker
r.ong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een zwarte tas van michael kors type hamilton bij de Byenkorf in maastricht in december 2012 gekocht.De hengsel is van plastic omkleed met leer en is kort geleden van de binnenkant gebroken waardoor ik de tas niet meer kan gebruiken. Ik heb bij de Byenkorf gereklameerd maar wezen mij op de garantie van 1 jr.Volgens een tassen deskundige die ik daarna geraadpleegt heb heeft dit niets met garantie te maken maar is een konstruktie fout. Ik had graag een oplossing voor dit probleem.Ik hoop dat U mij kunt helpen.
Met vriedelijke groeten
Gabyng

De oplossing

Ik wil graag dat de hengsel door Mchael Kors vervangen wordt zodat ik de tas weer kan gebruiken.Ter info : Ik ben een Fan van Michael Kors en heb diverse tassen van dit merk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Michael Kors hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Michael Kors?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen