Klacht Michael Kors: Horloge is niet meer te koppelen met wear OS app en het horloge kan niet geïnstalleerd worden.

Klachtnummer
# 449273
Gebruiker
NB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn MK horloge synchroniseert niet meer met de app wear OS. Sinds de update heb ik niets meer aan mijn dure horloge! Ik kan hem niet installeren, (bluetooth) horloge werkt niet. Hiervan moeten jullie op de hoogte zijn als je de klachten onderaan de app zien staan. Zorg dat er weer een steady verbinding met app en horloge zijn. Nu kan het horloge net zo goed de prullenbak in. Hij doet helemaal niks!!

De oplossing

Zorgen dat het horloge weer te gebruiken is en alle functionaliteiten het doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Michael Kors hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Michael Kors?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen