Opgelost door Michael Kors: Michael Kors tas zakt in slechte service Bijenkorf

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 171745
Gebruiker
RBorsboom
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb contact gehad met de Bijenkorf in de winkel en per mail, de tas naar hun opgestuurd omdat deze binnen 1-2 maanden helemaal begint in te zakken. Hij blijft bijna niet meer rechtop staan door deze inzakking. Ik vind dit heel erg zonde aangezien het dure tassen zijn. Mijn oude Michael Kors tas ( ander model ) is al 3 jaar oud en ziet er nog steeds super uit! Helaas is dat bij dit model niet het geval en baal hier enorm van. En wat je dan als reactie krijgt dit is het model vind ik belachelijk. Want ik heb hem NIET zo gekocht maar daar blijken ze bij de Bijenkorf niet zo veel moeite mee te hebben. Heb aangegeven dat ik niet mijn geld terug wil maar wel een goede oplossing. En dan willen ze je een cadeau kaart van € 25,00 aanbieden. Nee ik wil gewoon dat de tas gemaakt gaat worden of een ander model. Enorm slechte service want ik ben niet tevreden over de tas.

Gewenste oplossing

Of de tas moet gemaakt worden ik heb hem namelijk niet zo ingezakt gekocht.. Of een ander model aanbieden en daar wil ik ook best extra voor bij betalen geen probleem. Maar niet een cadeau bon van € 25,00!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Michael Kors hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    RBorsboom
    Datum
    Prima oplossing van Michael Kors zelf!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Michael Kors?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen