Klacht Michael Kors: Tas kapot! geen geld terug

Klachtnummer
# 162371
Gebruiker
Stephanielesson
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb in Oktober een tas van Michael Kors gekocht ter waarde van 375 Euro. Het was een zwart leren tas met gouden ringen aan elkaar/gouden kettingen als handvaten. Een van de ringen uit de ketting is eergisteren door midden gebroken tijdens het lopen. Ik ben terug gegaan naar de Michael Kors winkel op de Leidsestraat waar ze mij vertelden dat deze tas uit de collectie was. Ik vroeg of ik dan mijn geld terug kon krijgen waarop ik het antwoord kreeg; Nee je mag wel iets anders uitzoeken. Ik vind geen enkele andere tas mooi van het merk dus zit nu opgescheept met een tegoed bon van 385 euro. Ik vind dit belachelijk. Het Michael Kors product wordt neergezet als iets wat duurzaam is. Als mijn tas na minder dan een half jaar kapot gaat zou ik mijn geld terug moeten krijgen. Ik wil geen tegoed bon zodat ik nogmaals iets kan kopen van slechte kwaliteit of iets wat ik niet mooi vind. Ik wil mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dezelfde tas terug of mijn geld terug zodat ik een nieuwe tas kan kopen die ik mooi vind en niet een tegoed bon waarmee ik alleen iets kan kopen waarmee ik niet 100% blij mee ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Michael Kors hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Michael Kors?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen