Klacht Michel de Thouars: Geen afspraak is hem heilig.

Musetta

Michel de Thouars heeft twee keer bij ons verbouwd. De eerste keer (2012) was naar volle tevredenheid. Nu in aug 2016 een tweede verbouwing laten uitvoeren. Wat een klus van 3 weken zou moeten zijn was na 10 weken nog niet klaar. Een opeenstapeling van klachten en een groot gebrek aan communicatie. Het begon al met de planning. Daar waar ik keer op keer aangaf dat er een verbouwingsplan gemaakt zou moeten worden (rond januari 2016 al) was dat allemaal niet nodig. Vlak voor de start werd plan getekend maar niets werd besteld. De tegels mochten we op fotootje via whatsapp uitzoeken en daardoor werden de verkeerde tegels besteld. Levertijd zorgde ervoor dat we ipv 14 dagen geen badkamer in gebruik hadden dit ca 4/5 weken werd. Het bad had levertijd van 6 weken! De afronding van verbouwing werd telkens verder uitgesteld terwijl de uitgerekende datum van de baby zeer dichtbij kwam. Hij maakte schade aan de woning van onze buren. Deze schade is, nu een jaar later nog niet opgelost/betaald. En dat terwijl hij ons onder druk zette om ook de laatste betaling te doen. Van zijn timmerman en stukadoor hebben we vernomen dat hij hen niet betaald heeft voor hun gewerkte uren. Schandalig!

Per direct de schade bij onze buren oplossen.

Wij vinden dat Michel de Thouars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Michel de Thouars?