Klacht Michel de Thouars: Michel de Thouars Maatwerk voor interieur en exterieur komt afspraken niet na.

Klachtnummer
# 111428
Gebruiker
Michel de Thouars
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Marktplaats een Label-fauteuil model Don gekocht. Volgens de advertentie ging het om een nieuwe stoel. Ook na telefonisch contact met de aanbieder zou het om een nieuwe stoel gaan. De stoel werd uiteindelijk 's avonds bezorgd, terwijl de afspraak was dat de levering aan het eind van de middag was. Omdat het inmiddels al donker was, was de stoel bij kunstlicht niet goed te beoordelen. De volgende dag bleek dat de stoel zeker niet het predikaat nieuw verdiende. Het leer was vlekkerig en het rvs van de poten was behoorlijk roestig. Na contact met de verkoper werd besloten de koop ongedaan te maken. Hij zou een afspraak maken de stoel op te halen. Die was gemaakt en geannuleerd en vervolgens bleek er geen enkel contact meer mogelijk. We worden niet teruggebeld, en mailtjes worden niet beantwoord. We hebben het bedrijf aangeschreven en gesommeerd de beloftes na te komen, maar dat was geen succes. Vandaag een herinnering gestuurd.

De oplossing

Afspraken nakomen en koop ongedaan maken.
In dit geval dus: de stoel ophalen en ons aankoopbedrag (inclusief bezorgkosten) terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Michel de Thouars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Michel de Thouars?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen