Klacht MicMac: herhaald terugbrengen laptop, slechte service, weigert mee te werken aan gepaste oplossing

frans

In juni 2013 een Dell Latitude E5410 laptop gekocht bij MicMac waarvan bij thuiskomst bleek dat het toetsenbord niet werkte. Terug naar MicMac waar ik eenzelfde andere laptop meekreeg die bleek te brommen. Voor dit brommen terug geweest en kreeg ik de derde laptop mee waarvan het toetsenbord niet werkte. Terug voor kapotte toetsenbord waar bleek dat het type laptop niet meer op voorraad was. Onder bijbetaling kreeg ik een Dell Latitude E6410 laptop mee waarvan de wif niet werkte. Terug geweest en bleek dat de drivers voor wifi niet goed geinstalleerd waren. Dit is verholpen door MicMac. Na 7 maanden beperkt gebruik van de laptop is er waarschijnlijk een probleem met de harde schijf en loopt de laptop vast of stopt en gaat opstarten in de veilige modus en de wifi doet het niet meer. Weer terug geweest bij MicMac waar men zelf heeft kunnen constateren dat de wifi het niet meer doet. MicMac weigert mee te werken aan een gepaste oplossing

Terugname van de aangekochte laptop door verkoper/MicMac en terugbetaling van de koopsom aan koper van het product.

MicMac
    Klant is op 15 febr. 2014 langsgekomen. Is aangeboden om de laptop na te kijken, maar wilde direct geholpen worden. Voor het uitlezen/ nakijken zou hij de laptop achter moeten laten, dit is uiteraard heel logisch. Ook na de garantieperiode zijn wij heel tolerant geweest om de laptop na te willen kijken.Het probleem zou volgens de klant zijn, dat wifi niet functioneert, terwijl de schakelaar uit stond. Wij als MicMac-Computers zijn altijd bereid te kijken naar een gepaste oplossing.Klant wilde niet ingaan op ons aanbod en liep dreigend de winkel uit. Hij kan nog steeds gebruik maken van ons aanbod, ondanks zijn manier van doen en laten.Mvg, A. Ardic
    MicMac-Computers

Ook een klacht indienen over MicMac?