Klacht MicMac: Opgelicht bij aankoop laptop Lenovo 520

Theo

Laptop gekocht als nieuw in doos, bij demo opstart te zien dat er een niet gebruikte ssd gemonteerd was met een niet geactiveerde windows 7 pro. Alles nieuw dus, passend met de omschrijving.
Aangeboden werd er gratis 4 gb extra geheugen in te zetten in verband met toekomstige upgrade naar windows 10. Dit aanbod geaccepteerd, betaald en laptop mee naar huis genomen. Bij opstart thuis bleek echter de ssd verwijderd te zijn en een andere gebruikte ssd voor in de plaats gezet, vol met programmaresten van MICMAC en turkse muziek. Dit gemeld en zeer onbeschoft behandeld met volledige ontkenning van de oplichterij. Ik was een zeer lastige klant.

De originele getoonde ssd met niet geactiveerde windows 7 professional terug, zoals getoond voor verkoop. geleverde product is niet in overeenstemming met het aangebodene.
Ik hoop op een correcte afhandeling, met excuus voor hun agressieve gedrag en bedrog en bied de mogelijkheid om zonder aangifte van oplichting dit op te lossen

MicMac
    Beste,

Het volgende:

- Allereerst het begrip "opgelicht" kunnen zullen wij als MicMac Computers niet accepteren aangezien al onze klanten ons 6 dagen per week kan benaderen en u in de geval heeft betaald voor hetgeen wat u heeft gekregen.
    - Na zoveelste keer een laptop te hebben omgeruild zonder enige geldige verklaring, zijn al deze exemplaren teruggenomen.
    - Uiteindelijk een Lenovo ThinkPad w520 geleverd. De Lenovo ThinkPad w520 is geleverd zoals omschreven (dus met 8Gb en SSD) op de website en factuur waar de klant mee akkoord is gegaan. Laptop is zoals u ook kunt zien geactiveerd met de bijbehorende licentie op de laptop, dit is logisch aangezien de harde schijf is vervangen door een SSD. Ook is door onze verkoopmedewerker aangeboden om de originele harde schijf wat af fabriek in de laptop zat eventueel te leveren aangezien er enkel voor de SSD is betaald, zie uw mail. Deze optie staat nog altijd open.

Voor verdere vragen zijn wij altijd te bereiken.

MicMac Computers
    Theo
    Zoals eerder gemeld per e-mail en telefoon werd de laptop gedemonstreerd met een niet geactiveerde dus nieuwe ongebruikte windows versie, na het gratis upgraden naar 8 gb geheugen ineens een sinds 2014 geactiveerde windows versie met micmac bladwijzers en webpagina en turkse muziek en meer gegevens aangetroffen. Is dus even verwisseld gelijk bij plaatsen 4gb extra geheugen. Dit is dus oplichting. De enigste oplossing is de originele ssd terug te plaatsen zonder kosten
    MicMac
    Beste,

Zoals eerder aangegeven is de Lenovo ThinkPad W520 af fabriek origineel geleverd met een 500Gb HARDE SCHIJF en geen SSD. Dit is na te gaan met de serienummer van uw laptop en is op te vragen bij de fabrikant. Er is niets verwisseld, dat u ten onrechte ons ergens van beschuldigd hoort en kan niet. Dit is niet de eerste keer dat u ons ergens ten onrechte van beschuldigd, u kwam na meerdere mailwisseling en na uitleg ook erachter dat dit niet correct was. Bij deze nogmaals, de optie om de originele harde schijf i.p.v. de SSD te leveren staat nog altijd open.

MicMac Computers
    Theo
    Ontkennen van de klacht spreekt niet in het voordeel of geloofwaardigheid van Mic Mac computers.
    Voordat een computer achter het gordijn verdwijnt voor "aanpassing" of reparatie eerst even zeker stellen dat u de juiste onderdelen terug krijgt. Niets is zeker bij MicMac

Theo

Ook een klacht indienen over MicMac?