Opgelost door MicMac: Problemen Lenovo T410 onbeschofte communicatie geen begrip van coulance

swilsem

Kort(4 weken) na aankoop van een Lenovo T410 i7 werd ik geplaagd door blauwe schermen BSOD en liep de machine keer op keer vast.
Ik ben na mijn eerste poging telefonisch schandalig behandeld toen ik mijn beklag deed over het ongemak. Face 2 face daarentegen is Ali zeer netjes en oplossingsgericht. Ook via e-mail begon het beleefd maar kreeg een onaangename toon toen ik voor de 4e keer en een andere machine later, weer een blauw scherm kreeg. Ze willen het echt oplossen maar raken geiriteerd als je niet aan de statistieken voldoet en schermen vervolgens met de algemene voorwaarden en dat mijn situatie "ongeloofwaardig" is. Als ze slim zijn geven ze gewoon je geld terug of verkopen je een goed alternatief. Helaas laten ze je steeds terugkomen en dat kunnen ze want zij hebben het geld en ik een probleem-machine.

1. Restitutie aankoopbedrag - uit pure coulance zou ze sieren
Of
2. Een goed alternatief bestaande uit een nieuwe machine desnoods van een ander merk, maar dan echt nieuw en niet gebruikt zoals de Lenovo 410 die me toch 575,- Euro koste! (machine = 4 jaar+ oud!)

MicMac
    Beste,Tot 2 keer toe is de klant een ander exemplaar meegegeven die ook nog eens minimaal een uur lang op de zaak is getest en is nagekeken. Klant heeft eerder een splinternieuwe Ipad teruggebracht die eveneens door het toedoen van de klant is 'gecrashed'. Ipad netjes teruggenomen en gereset. Deze Ipad is inmiddels al weer verkocht zonder enige problemen.Al met al kunnen wij als MicMac-Computers concluderen dat apparaten die deze klant koopt op de zaak prima werken en bij de klant thuis 'op de één of andere manier' volgens hem niet functioneren. Want ook bij het terugbrengen van spullen blijkt alles gewoon netjes te werken. Dit is zwart op wit te bewijzen.Indien spullen na een maand niet bevallen, kunnen we onze klanten zeker tegemoet komen, maar de klant dient wel rekening te houden met kosten die eventueel in rekening worden gebracht, en helemaal als zonder problemen de klant een ander exemplaar wordt meegegeven.Klant wist voordat hij het e.e.a. kocht bij MicMac-Computers dat het refurbished laptops waren, en het bedrag is eveneens door de klant vooruit betaald. Dus klant is op geen enkele manier misleid.Klant is aangeboden het e.e.a per post op te sturen, maar wilde daar niet op ingaan, maar beklaagd zich nu wel op dat hij terug moet komen. Hier heeft de klant zelf voor gekozen.Helaas heeft de klant op onze laatste mail niet gereageerd en heeft er voor gekozen om dit op deze manier aan de kaart te brengen. Voor alle duidelijkheid, lost Micmac-Computers dit graag op:1) Klant kan een ander apparaat uitkiezen, zie onze website.
    2) Klant kan restitutie krijgen minus de kosten die zijn gemaakt (kosten die gemaakt zijn, kan klant opvragen via de mail).In alle gevallen zullen er kosten in rekening worden gebracht, omdat het probleem niet heeft gelegen aan de laptops. Uitleesrapporten van de laptops kunnen ter inzage worden getoond.Mvg, Ardic
    MicMac-Computers
    swilsem
    De issue is opgelost door MicMac door een nieuwe machine te leveren.
    Heb het idee van een refurbished Lenovo losgelaten en draai nu op een asus naar volle tevredenheid.Ter info en correctie: Ik heb Initieel een Ipad2 3G 16mb besteld en die werdt netjes en super snel geleverd. Bij het openen bleek het een apparaat uit 2011 te zijn en de seal van de verpakking was geopend. Hoeft allemaal geen probleem te zijn wil het dat ik 'm niet geactiveerd kreeg na 15 pogingen. Binnen 14 omgeruild

swilsem

Ook een klacht indienen over MicMac?