Klacht Micro electro: defecte koel-vriescombinatie

Klachtnummer
# 61897
Gebruiker
Kevers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn dochter kocht in november 2011 Samsung koelkast bij Micro Electro Terneuzen).
in december 2013 doet koelgedeelte niets meer (garantie is net 1 maand verlopen). Op 9-01-2014 komt monteur ( kosten € 110,84) op 09-05-2014 is weer het koelgedeelte defect, dit gemeld bij Micro Electro maar nu blijkt weer de garantie op de reparatie (90 dagen) te zijn verlopen. reparatie kan weer worden uitgevoerd maar kost minimaal € 150,= (afhankelijk van defect) ik heb Micro Electro en Samsung benaderd om dit kosteloos op te lossen maar tot nu toe geen reactie ontvangen (claim bij Samsung loopt al van 15 mei en ondanks toezegging om binnen 3-5 werkdagen terug te bellen heb ik heden (10 werkdagen later) nog niets vernomen

De oplossing

vervangen of gratis reparatie van de koelkast en eventueel terugbetaling van de reeds gemaakte kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Micro electro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Micro electro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen