Klacht Microcar: Waar voor je geld

Klachtnummer
# 119263
Gebruiker
Wendy F
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vader kocht naar een ongeval met de scooter in 2011 een gloed nieuwe microcarina m go van 15000 euro. Wij hadden een hoop research gedaan en deze stond erg goed aangeschreven overal vooral wat onderhoud betreft.
In de afgelopen 4 jaar heeft hij de nodige problemen gehad binnen het eerste jaar hebben ze de verwarming moeten vervangen omdat deze defect was. Net op het randje van de garantie is de auto naar eden geweest i.v.m problemen met het gas (overigens nog niet helemaal verholpen). De temperatuur sensor is kapot geweest verlichting die het spontaan begeeft achterruit verwarming defect ruitenwisser achter doet het niet remkabel finaal vast geroest en nu een lekke koppakking en vermoedelijk een scheur in de aandrijf as van de auto. Wij hebben zowel de officiële dealers/garages als meerdere andere garages gebeld wat dit gaat kosten en niemand kon een prijs opgave geven omdat ze nog nooit mee gemaakt hadden date koppakking van een m go lek was.

De oplossing

Aangezien de auto 4 jaar jong is en men nog nooit mee gemaakt heeft dat dit zo gebeurd wil ik dat microcar zijn verantwoordelijkheid neemt en met mijn vader mee denkt over de kosten. De auto is altijd dealer onderhouden helemaal orgineel en er is altijd netjes mee gereden voor 15000 euro verwacht ik een stukje service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Microcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Microcar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen