Klacht Microsoft.nl: Ik betaal al Maanden dubbel voor hetzelfde abonnement: Microsoft 365 Standaard Business.

W. Donders

Ik heb een probleem met betalen van een abonnement bij Microsoft en ik kan het niet oplossen met de klantenservice of de ondersteuning op zijnwebsite.
Dit is mijn probleem:
- Ik had een abonnement op Microsoft van € 99 dat doorloopt tot en met dit najaar.
- In mei 2020 schafte ik een Microsoft 365 Standaard Business aan voor € 126 + btw. Ik was er me van bewust dat ik een paar maanden van het eerst abonnement in feite doorbetaalde, maar dat nam ik voor lief.
- Ik wilde Microsoft 365 Standaard Business per jaar betalen, maar dat is verkeerd gelopen en ik kreeg elke maand een afschrijving van € 12,71 via mijn ANWB Visa creditcard. Van die laatste organisatie kreeg ik dus elke maand een bericht dat ik dat maandelijkse bedrag moest betalen.
- Ik wilde toch een jaarlijkse betaling en dat lukte. Op 26 juli 2020 betaalde ik via die Visa creditcard aan Microsoft het abonnement van één jaar.
Maar de maandelijkse betalingen in juli en augustus bleven doorgaan en die maandelijkse betaling wil ik stoppen en dat lukt me niet. En ik wil de betalingen van juli en augustus terugkrijgen.
Ik heb contact gezocht met de ANWB - Visa om de betalingen te stoppen/storneren, maar zij kunnen dat niet. Ik moet bij Microsoft zijn, maar de juiste afdeling van de klantenservice is niet te bereiken, zelfs niet na interne doorverbindingen. Steeds blijk ik bij de verkeerde afdeling te zijn en word ik weer doorverbonden en steeds tevergeefs. Het heeft me al uren gekost deze week. De websitepagina's waar ik naar verwezen word, leveren me ook steeds geen antwoord op. De chatverbinding levert alleen een doorsturen op naar dezelfde websitepagina's die niet werken, onduidelijk zijn of niet toegesneden zijn op mijn probleem.
Ik ben ten einde raad en hoopte met deze (aangetekende) brief aan Microsoft een oplossing te krijgen.
Mijn factuurnummer is E0700CO7RW. Ik ben de eigenaar/beheerder van mijn account.
Mijn mailadres voor dit abonnement is: wimdonders@gespreksvoering.onmicrosoft.nl

Ik wil dat de maandelijkse betaling stopt. En ik wil de betalingen van juli, augustus en september terugkrijgen
Ik heb geen enkele reactie gehad van Microsoft.

Wij vinden dat Microsoft.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Microsoft.nl?