Klacht Microsoft.nl: Microsoft Xbox Live account banned

iEternalS

Beste,
Ik heb een grote klacht over de service van Microsoft onder andere Xbox Live Service.
Ik heb een Xbox One, met account.
Koop meeste van mijn games allemaal digitaal omdat het goedkoper is.
Nu heb ik eens een aantal keren spellen gerefund omdat ik het of niks aan vond of niet te spelen was.

Xbox heeft mij hiervoor permanent gebanned omdat ik fraude zou hebben gepleegd.
Terwijl in de Nederlandse wet staat dat wij 14 dagen de tijd hebben om een spel te ruilen.
Nu is het wel eens voorgekomen dat het langer geleden is, mijn fout.
Maar alsnog geeft de Xbox Support mij de refund zonder enige klachten erover.

Nu ben ik al de hele week bezig met de Xbox en Microsoft support bezig om dit terug te draaien zodat ik weer mijn account heb en al mijn games, waar ik geld voor heb betaald. ( Een waarde van ongeveer €1,000 aan spellen digitaal )
Beiden Xbox support en Microsoft weigeren hier iets een te doen en zeggen dat ik al mijn spellen en etc gewoon kwijt ben.

En daar wil ik het dus niet bij laten aangezien ik geen fraude heb gepleegd of de regels heb verbroken.
Bij deze hoop ik bij jullie hulp te zoeken hierin om dit weer werkende te krijgen.
Want ik voel mij hier toch wel een beetje bestolen natuurlijk.

In de bijlagen heb ik een gesprek met een van de personen zitten en mijn reden voor de Xbox account bann.

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

Wat ik verwacht is dat mijn Xbox live account gewoon weer geactiveerd word, zodat ik weer mijn games kan spelen en alle progress heb op die games weer.
Ben altijd een loyale klant geweest van Xbox en vind dit een beetje zwaar.

Wij vinden dat Microsoft.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Microsoft.nl?