Klacht Microsoft.nl: Waardeloze ondersteuning van Microsoft voor Onedrive

Eijssen-van Schelven

Mijn Onedrive (synchronisatie van Microsoft) liep op vrijdag 14 juli vast en ik kon niet meer bij mijn werkbestanden, ook niet via Onedrive.com. Bij telefonisch contact met Microsoft bleek ik hierover alleen te kunnen chatten met Onedrive, waarna ik per mail binnen 24 uur antwoord zou krijgen. Maandag kreeg ik een standaardantwoord van Harrie van Onedrive met iets vrij technisch dat ik kon proberen. De uitleg was niet eenduidig, dus ik stelde een vraag over de uitvoering ervan waarop ik pas na vier uur weer antwoord kreeg. De uitvoering van het advies haalde niets uit. Dat heb ik gemaild en daarna tot nu toe (19 juli) niets meer gehoord, ook niet na een reminder. Belachelijk slechte service dus. Je bent eigenlijk gedwongen om andere kanalen in te schakelen om je problemen op te lossen. Onedrive/Microsoft doet dit niet!

Als ik een product heb van Microsoft dat niet werkt wil ik daar normaal contact met iemand over kunnen hebben en moet het op een redelijke termijn opgelost worden. Microsoft moet een dergelijke service instellen!
Ik heb drie dagen niet kunnen werken op mijn PC, dus een compensatie zou eigenlijk terecht zijn, maar ik zou met name graag een uitleg hebben van Microsoft hoe het kan dat ik niets meer hoor van de Onedrive Ondersteuning en het zelf maar uit moet zoeken. En heel belangrijk: een antwoord op mijn laatste vraag over het herstel van de wijzigingen die op advies van Onedrive zijn aangebracht (maar niet hielpen)!!!

Wij vinden dat Microsoft.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Microsoft.nl?