Klacht Microsoft: aan de microsoft goden overgeleverd na het opsturen van defecte surface pro 3

JDsteen

Ik ben sinds maart 2015 in het bezit van een Microsoft Surface Pro 3, gekocht bij de Mediamarkt voor ruim 1448 euro (incl. acc) In mei 2016 kreeg ik problemen met het aanzetten. Via de website van Microsoft heb ik de Surface ,via UPC, zelf opgestuurd voor reparatie (stom!!) Na +- een week kreeg ik mijn surface retour met gebarsten scherm (!!!) en het bericht dat deze schade niet onder de garantie valt. Zo had ik hem echter niet opgestuurd! Vervolgens contact opgenomen met de " servicedesk". Hier kreeg ik het bericht dat de doos onbeschadigd was aangekomen en er geen glas in de doos was aangetroffen. Mijn kostbaarheden verzekering buitenhuis van Centraal Beheer dekt deze schade niet, omdat ik er "niet bij was" toen de schade ontstond. Dat ik een gevallen surface bij mijn verzekering had kunnen claimen, kon ook de "service medewerker" niet overtuigen. De foto van de "onbeschadigde" doos mocht ik niet zien. Ik ben erg teleurgesteld in de service van Microsoft en radeloos!!!

1) Reparatie of vervangend exemplaar van mijn Surface Pro 3
2) Betere instructie voor het verzenden van kapotte computers (bv. foto maken van het verstuurde product, medewerker gaf nota bene aan dit al meerdere malen te hebben aangekaart, maar men wil dit niet opnemen in de instructie op de website.
3) Of andere procedure waarbij wordt uitgesloten dat de klant opdraait voor schade tijdens verzenden.
4) excuses van Microsoft

Wij vinden dat Microsoft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Microsoft?