Klacht Microsoft: Kan al 8 dagen lang niet op mijn account.

Zoelaiga

22 April kon ik niet meer op 2 accounts inloggen. Na telefonisch contact met Microsoft werd mij uitgelegd dat het met de nieuwe Europese wetgeving te maken heeft. Mij werd telefonisch uitgelegd wat ik allemaal moest doen. Ik heb zoals afgesproken mijn ID waar duidelijk mijn foto geboortedatum op staat vermeld doorgestuurd via een link die ik per e-mail ontvangen had. Na een paar uren kon ik weer inloggen op 1 account. De tweede account een zakelijke op die account kan ik nog niet inloggen ben ik al vanaf 22 april mee bezig. inloggen op die account. Tot 3 x toe heb ik zoals Microsoft vroeg in een e-mail om te verifiëren mijn ID opgestuurd ( de zelfde ID) 27 april kreeg ik weer een e-mail met de zelfde vraag. Ik heb op die e-mail gereageerd en heb tot vandaag geen antwoord op ontvangen. Ik heb Microsoft laten weten niet voor de vierde keer mijn ID toe te sturen naar hun.
Een half uur geleden ben ik met Microsoft Amsterdam in contact geweest. 15 minuten lang kreeg ik te horen dat Microsoft niks voor mij kan betekenen, ik moet nog wachten. Na 8 dagen ben ik nog aan het wachten. Ik sta met mijn rug tegen de muur.

Blokkade van mijn account afhalen.

Wij vinden dat Microsoft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!