Klacht Microsoft: klantenservice niet schriftelijk te benaderen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 83683
Gebruiker
aem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in augustus 2013 een draadloos toetsenbord gekocht voor rond de 90 euro. Het pootje is bij verschuiven van het toetsenbord afgebroken en nu is het geen arbo toetsenbord meer. Te duur om nu al kapot te gaan.
Ik wil deze klacht graag bij de klantenservice van Microsoft neerleggen, helaas is nergens een mogelijkheid om dit schriftelijk te doen. Ik heb het via een chat online geprobeerd. Er wordt een chat geopend en er wordt mij iemand toegewezen die met mij zal gaan chatten.
Op het moment dat ik alles heb ingevuld en mijn vraag heb aangemeld, blijft het stil aan de andere kant. De chat blijft gewoon open, maar de persoon aan de andere kant reageert gewoon niet.

De oplossing

een nieuw pootje voor dit toetsenbord of vervanging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Microsoft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    aem
    Datum
    Microsoft doet hier niet mer, dus ik kom geen stap verder

Uiteindelijke oplossing

Auteur
aem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Microsoft?