Klacht Microsoft: Na een half jaar geen nieuwe oplader van de Microsoft surface laptop

Klachtnummer
# 453809
Gebruiker
bellaboos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Microsoft surface laptop. In December 2019 deed de oplader het niet meer. Hierover heb ik contact gehad met Microsoft en toen heb ik een nieuwe oplader toegezonden gekregen. Nu, een half jaar later, heb ik hetzelfde probleem. De laptop laadt met de oplader (die bovendien op een speciale manier aansluit op de laptop) niet meer op. Hierover heb ik weer contact opgenomen met Microsoft. Hieruit blijkt dat de laptop (en blijkbaar dus ook de oplader) buiten de garantie valt en ik dus geen nieuwe oplader krijg. De laptop heeft rond de 1500 euro gekost.

Ik vind dit een heel slechte service van Microsoft, aangezien de oplader na een half jaar alweer kapot is. Ik ben altijd voorzichtig met mijn spullen, dus uiteraard ook met de lader en de laptop.

De oplossing

Ik zou willen dat Microsoft me tegenmoed komt en me een nieuwe lader toestuurt. Dit omdat een nieuwe oplader tegen de 100 euro aanloopt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Microsoft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Microsoft?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen