Klacht Microsoft: Nogmaals betalen voor office 2016 voordat je technische ondersteuning krijgt....

Klachtnummer
# 183293
Gebruiker
Voorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een technisch probleem met outlook 2016 onderdeel uitmakend van een stand alone office 2016 pakket waar ik gewoon voor betaald heb.
Nu wil het geval dat je alleen technische ondersteuning krijgt als je een abonnement Microsoft 365 hebt.
Dat betekent dus dat je 2 keer moet betalen voor hetzelfde product.
Op zijn zachtst gezegd vind ik dit heel klantonvriendelijk...
Mijn opmerking je betaalt toch ook niet 2 keer voor hetzelfde pak melk....




De oplossing

Gewoon geholpen worden, dat je niet voor hetzelfde product 2 moet betalen voor je technische ondersteuning krijgt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Microsoft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Microsoft?