Klacht Microsoft: Surface 2 tablet - 64 GB

# 182083
brendavv

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een Surface 2 tablet aangeschaft, dit was op dat moment het meest recente model, en kostte toen rond de 600 euro. Ook heb ik een origineel toetsenbord hierbij aangeschaft die meer dan 100 euro kostte. Na 1 maand was het batterij logo onderin het scherm verdwenen en volgens de winkelmedewerker kon dit alleen terugkomen door heel Windows te resetten. Een half jaar later begaf het touchscreen het, dit vond ik in eerste instantie wel jammer, maar omdat het toch niet naar behoren werkte, vond ik het niet zo erg, want ik gebruikte toch altijd het toetsenbord. Maar de verlichting in het toetsenbord was na één jaar ook al kapot. Ook heeft de muis vaak een eigen wil en moet ik het toetsenbord er af halen en weer erop doen. Daarnaast moet ik heel vaak de tablet resetten omdat ie niet meer reageert op het toetsenbord. Ook werken veel apps niet goed of niet. Voor de prijs die ik ervoor betaald heb, vind ik het een schandalig slecht apparaat.

Graag wil ik dat het bedrijf mij iets ter compensatie aanbied. Eventueel dat ze mijn tablet helemaal nakijken en repareren of een cadeaubon geven zodat ik een nieuwe laptop/tablet kan aanschaffen. Ik heb altijd met Windows en Microsoft gewerkt, en nog nooit problemen gehad, het ligt ook echt aan de Surface. Ik hoop dat het bedrijf toegeeft dat het geen goed ontwikkeld product is en dat prijs-kwaliteitsverhouding niet goed is.

Wij vinden dat Microsoft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!