Klacht Microsoft: Upgrade Windows 10 van half november versie 1511

janvanmeer@hetnet.nl

Op 13 november werd automatisch de grote Windows 10 Upgrade 1511 geinstalleerd.
Hierna werkte mijn laptop niet meer (Windows 10). Hele weekend bezig geweest met chat ondersteuning in Engels. Nie pgelost. Op maandag 16 november hele ochtend gebeld met Amsterdam en chatsesssie. Zoals gebruikelijk werd voor de zoveelste kerer mijn computer op afstand overgenomen door de klantenservice. "s middag s ging ik op vakantie zonder laptop want probleem niet opgelost. Op dinsdag 24 november maar weer contact met Amsterdam opgenomen. Na computer overname op afstand weer geen oplossing. Tot mijn verbazing en frustatie zou alleen de 2e lijns hulp oplossing kunnen bieden. Nu werd ik min of meer gedwongen om een betaalde ondersteuningscontract van Euro 85 (1malig) of Euro voor een jaar af te sluiten, Dit uiteindelijk maar noodgedwongen gedaan. Het is toch van de gekke dat je als gebruiker zo,n contract oet afsluiten voor een fout van Microsoft waar je niets aan kunt doen.

Terugstorting van de ondersteuninsgelden. van Euro 125 en Euro 85. Omdat ik niets aan deze fout kon doen. Alles updates(upgrade) gaan automatisch

Wij vinden dat Microsoft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Microsoft?