Opgelost door Middelburgs veilinghuis: Na terugsturen van 2 kavels op 23-3-18 nog steeds mijn geld niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 306243
Gebruiker
Pieter49
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart 2018 een aantal kavels gekocht bij Middelburgs veilinghuis. Bij ontvangst blijkt dat ze het verkeerde kavelnummer hebben toegezonden en 1 kavel in zeer slechte staat was. Na veel telefoontjes en mails kreeg ik toestemming om het terug te sturen en mijn geld terug gestort zou worden. Maar tot op heden niets ontvangen. Ik heb het veilinghuis gemeld dat ik hier een klacht zou plaatsen.

De oplossing

Dat ik mijn geld terug krijg omdat ik de 2 kavels niet heb gekregen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Middelburgs veilinghuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pieter49
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb mijn geld terug gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Middelburgs veilinghuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen