Wij vinden dat Middelburgs veilinghuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Middelburgs veilinghuis: Na terugsturen van 2 kavels op 23-3-18 nog steeds mijn geld niet ontvangen
Details
De klacht
In maart 2018 een aantal kavels gekocht bij Middelburgs veilinghuis. Bij ontvangst blijkt dat ze het verkeerde kavelnummer hebben toegezonden en 1 kavel in zeer slechte staat was. Na veel telefoontjes en mails kreeg ik toestemming om het terug te sturen en mijn geld terug gestort zou worden. Maar tot op heden niets ontvangen. Ik heb het veilinghuis gemeld dat ik hier een klacht zou plaatsen.De oplossing
Dat ik mijn geld terug krijg omdat ik de 2 kavels niet heb gekregen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.