Klacht Middelburgs veilinghuis: niet betalen van de factuur van 4-9-2018

Klachtnummer
# 328153
Gebruiker
Paardekam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er zijn op 27-6-2018 spullen geveild van klantnummer 5433, op 4-9-2018 een factuur ontvangen, maar nog steeds geen geld op de rekening, dit na belofte op 6-10-2018 dat het zou worden gestort voor het volgende weekend dus 13-10-2018

De oplossing

Gaarne het betalen van de factuur van 4-9-2018 betrekking hebben op klantnummer 5433

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Middelburgs veilinghuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Middelburgs veilinghuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen