Klacht Middelink Slaapmode: Nasa Traagschuim topdekmatras stank

tal

Voor Apeldoorners is Middelink een naam, die kwaliteit en vertrouwen uitstraalt.
Dat vertrouwen hadden wij ook toen wij een topdekmatras kochten bij Middelink slaapmode. Het topdekmatras, dat verpakt was in plastic, legden wij bij ons thuis op ons bed.’s Nachts konden wij bijna niet meer slapen van de stank, die het matras uitwasemde. Mijn vrouw had hoofdpijn van deze nare, indringende geur.
Toen ik het matras terugbracht om onze klacht duidelijk te maken, kreeg ik te horen, dat het beslist aan ons zou liggen. De eigenaar van slaapmode Middelink was onverbiddelijk. Ik deed het voorstel om het matras dan maar een week daar te laten liggen.
Na een week kregen wij te horen, dat onze klacht ongegrond was en dat er wel eens een geurtje aan matrassen zit.
Het ergste vonden wij de klant-on- vriendelijkheid van deze eigenaar.
Wij hebben nog geprobeerd een klacht in te dienen via de klantenservice, maar we weten inmiddels, dat Middelink uit verschillende, onafhankelijke zaken bestaat.

Ruilen voor een ander topdekmatras of geld terug.

Wij vinden dat Middelink Slaapmode hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Middelink Slaapmode?