Klacht Middelwateringbouw: Als betrokken 'buurvrouw' heb ik onprettige klantbehandeling ervaren en schoorsteenafdichting is weg

Bij mijn buren is een dakopbouw gemaakt en dus is ook mijn kant van de schoorsteen opgemetseld.
Tijdens deze klus kwam er een partij gruis en steen in mijn ventilatiekanalen naar beneden, de volgende dag nog een keer.
Vooraf heb ik gevraagd of er een afdichting geplaatst kon worden die water en dieren zou tegenhouden. Uiteindelijk zijn er 2 draadbollen geplaatst, die met de 1e windvlaag alweer beneden lagen. I

Een prettige klantbehandeling.
Overleg over de mogelijkheden.
Vakkundig plaatsen van een eigentijdse ventilatiekanaal-afdichting
( regenhoed met gaas?, dat wel jarenlang blijft zitten).
Zorgvuldig verwijderen van alle steen-en-gruis uit de ventilatiekanalen.

Dit speelde vorig jaar, toen de rommel door m'n ventilatiekanaal naar beneden kwam ben ik naar buiten gevlogen. "Doen jullie geen prop in mijn kanaal?' .... Nee, doen we nooit. Nog onplezieriger was het dat de volgende dag nog een lading naar beneden kwam. Toen was het aanbod, 'we maken het wel weer schoon'. Ik had geen vertrouwen in deze mensen, dus, op dat moment was het geen optie. De kwestie 'draadbol' op het dak speelde ook al, mijn wens voor de afsluiting kon niet. Dat de draadbol er al 2x is afgewaaid.... is vreemd en gevaarlijk. Ik zit graag achter m'n huis, en kan dus zo een ding op m'n hoofd krijgen. Dat het bedrijf nu niet reageert en een, voor mij, acceptabele oplossing kan bieden.... Dit bedrijf is een leeropleiding, dus als oud lerares geef ik hier een onvoldoende voor. Ga de klantbehandeling verbeteren. De buren van betalende klanten horen geen overlast te ervaren, zo staat het in de wet.

Wij vinden dat Middelwateringbouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Middelwateringbouw?