Opgelost door Middin: ROT OP MET JE FOLDERS LEES DIE [verwijderd door moderator] STICKER EN KON BRIEFJE

content Opgelost
roxy

Die [verwijderd door moderator] is bekant te dom om te en scheef en blind
Ik heb een NEE NEE NEE sticker en een briefje boven mijn bus dat ik GEEN folders en dat soort rommel in mijn bus wil.

En oké dat je daar [verwijderd door moderator] aan hebt is nog niet eens het enige! Ze zijn ook te lui om het klepje weer dicht te doen. Want ze vinden vast dat mijn bus dat zelf maar moet kunnen. Dus als je normale (of langer) lengte hebt kan je zo zien wat er in mijn bus ligt. Lekker veilig voor dieven.... NOT!

Dat het [verwijderd door moderator] hun [verwijderd door moderator] uit hun ogen haalt of hun leesbril pakken en mijn NEE NEE NEE sticker en briefje zien en dus op rotten

Leuk dat ze vast per folder betaald krijgen maar 1) Ik wil die [verwijderd door moderator] niet (moeilijk hé sticker en briefje lezen
2) het is slecht voor het milieu

3) ik weiger pertinent gratis spullen aan mensen te geven die zo laks zijn en 0.0 respect voor andere mensen die wel weten wat fatsoen is zodat hun geld kunnen verdienen met zo weinig respect

roxy
    Misschien gaan ze er nu wat aan doen (kleine kans)
    roxy
    Leuk dat ze zich hebben aangesloten maar nww joh waarom zou je in gaan op een klacht?
    Middin
    Geachte G. Schultz,

Fijn u vandaag, na enkele contactpogingen, gesproken te hebben. Vanuit stichting Middin worden er geen folders verstuurd met een postbedrijf.
    Al met al vertrouwen wij erop u de nodige context te hebben gegeven omtrent de folder die u heeft ontvangen.

Bedankt voor uw tijd.

Hartelijke groet,
    Het communicatie team van Middin

roxy
Geen. Ze negeren het gewoon. En wedden dat de volgende ook mijn brief en NEE NEE NEE sticker negeert... want lezen is moeilijk en maling eraan hebben zoveel makkelijker

Ook een klacht indienen over Middin?