Klacht Midland Taxi Utrecht : Niet nakomen reserveringsafspraken en onbereikbaarheid

#BobBie-klachtMidlandTaxi

Via site/mail werd 25/11 onder reserverings-/boekingsreferentie: 92493288 een retourboeking gedaan van Utrecht naar Schiphol v.v. en deze bevestigd gekregen per mail. Ook daags ervoor nog telefonisch een bevestiging gevraagd en toegezegd gekregen. !2/12 bleek dat dit taxibedrijf ons liet zitten met passagiers op 2 afhaaladressen en bleek ook zowel telefonisch (antwoordapparaat) als per mail (onbeantwoord) niet bereikbaar, waardoor ons goed geregelde vertrek onder onnodige druk en oplossing kwam te staan om tijdig nog te kunnen inchecken op Schiphol. Stress, moeite en kosten voor niets door dit onbetrouwbare handelen/nalaten van dit bedrijf. Bij reviewen (hadden we dat maar eerder gedaan!) op google bleek daarbij dat dit een niet op zich zelf staande handelswijze is van dit bedrijf.
Mijn klacht geldt vooral ook om voor dit bedrijf te waarschuwen want je komt aardig in de problemen door hen!
Naderhand o.b.v. een mailreactie een flauw excuus gekregen met redenen die feitelijk niet konden deugen mede gelet op onze ervaringen en ook die van derden. We hebben uiteindelijk een beroep kunnen doen op een buurman, die echter ook niet voor niets rijdt en een bloemetje verdiende voor zijn hulpvaardigheid op het laatste moment! Ook werden de retour taxikosten via een ander taxibedrijf duurder dan door Midland taxi werden geboden. Bizar is op hun site http://www.taxi-utrecht-midland.nl/#, dat als je de link naar klachten gebruikt je als eerste een pagina krijgt met cynisch genoeg 2 duimen op!!! Ook via klacht.nl aangeboden klachten werden niet geaccepteerd door dit onbetrouwbare bedrijf.

Ik zou graag een eerlijke genoegdoening en excuus willen zien voor de zo door ons ervaren vervelende onnodige reisstress en daarbij nog extra gemaakte onkosten voor zowel heen (benzinegeld/bloemetje) als terugreis (extra duur uitpakkende taxikosten).
Ik heb mijn bedenktijd voor deze klacht ruim genomen! .
Ik ben ondanks tijdsverloop nog steeds boos/verontwaardigd vanwege deze negatieve ervaring met dit bedrijf en zal dit ook uitdragen zolang ik dit (nog) nodig acht!

Wij vinden dat Midland Taxi Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Midland Taxi Utrecht ?