Klacht Miele Nederland B.V.: Als je klant opbelt, laat dan a.u.b. blijken dat je die klant serieus neemt.

Klachtnummer
# 438546
Gebruiker
José
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door en verhuizing voor de tweede keer een vaatwasser gekocht. tweede vaatwasser net buiten de kortingsperiode van € 100,00. rekende op enige coulance/empathie. Kreeg een dame aan de lijn waarbij vanaf het eerste woord bleek dat zij er geen zin in had. Van serieus nemen van fatsoenlijk verzoek was geen sprake.

De oplossing

Iik sta niet meer op hulp te wachten. Mijn verzoek is kansloos gebleken

0 reacties

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen