Klacht Miele Nederland B.V.: apparatuur van miele

Klachtnummer
# 62054
Gebruiker
miele
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb reeds 3 maanden apparatuur van MIELE in bezit koffie -combi-magnetron-stoomoven alle drie inbouw .In 3 maanden al 3 maal een monteur langs geweest nu weer voor het weekend weer koffieapparaat stuk telkens tref ik het niet als klant want dat komt BIJNA nooit voor als dat stuk is , Helaas is er een lange wacht tijd voor er een monteur langs komt vrijdag gemeld woensdag komen ze langs. Je schaft dure apparatuur aan plus/min 11.000 euro met de kreet MIELE er is geen betere dan heb ik mijn bedenkingen.En als mensen toch apparatuur kopen kijk ook even verder want ook SIEMENS staat bekent als goede service en snelle reparatie van apparatuur.

De oplossing

Bedrijf aan huis met veel activiteiten houden daar geen rekening mee,
Klanten telkens teleur stellen met uitval van apparatuur en zeker met de tekst MIELE er is GEEN betere. Als ik dat zeg zie je ze denken.
Ik verwacht wel even een snellere service van MIELE want hoe je het went of keert ALTIJD gaat het kapot (allen 3 de apparatuur ) voor het weekend.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen