Klacht Miele Nederland B.V.: Behoorlijke reparatie aan jong duur Miele wasmachine

Klachtnummer
# 279718
Gebruiker
Coppenms
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij mijn Miele wasmachine W627WPM serienr 55/115191464 onstonden al vrij snel na aankoop van de machine problemen met de bovenklep (het is een bovenlader). De dekselscharnier aan een kant van de klep moest vervangen worden. Een ruim jaar later ging de deksel niet meer dicht en toen moest het afdekraam vervangen worden. Kosten 230,-- euro. Nu heeft mijn moeder dezelfde machine met excact dezelfde problemen. Mijn reperateur had het over een fabricagefout. Een zo'n duur machine mag dergelijke problemen na een beperkte gebruiksduur niet vertonen. Ik ga zorgvuldig met de machine om. Over de waskwaliteit trouwens alle lof. Graag zou ik van Miele een reactie krijgen.

De oplossing

Een tegemoetkoming in de kosten

1 reactie

  1. Auteur
    Miele Nederland B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We hebben inmiddels contact gehad en de situatie besproken.
    Met vriendelijke groet,
    Miele Nederland

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen