Klacht Miele Nederland B.V.: Door fouten klantenservice zit klanten met extra kosten en zorgen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 483782
Gebruiker
Maartje Hadas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al maanden een casus te sluiten mbt een defecte stofzuiger. Na veel discussie ben ik uiteindelijk akkoord gegaan met een vervangende stofzuiger nadat die van ons na 9 maanden kapot ging. Toen ging alles mis. Order werd niet in systeem gezet, opeens was de levertijd 8 weken in plaats van de beloofde 2 weken. Heel veel contact met klantenservice waar iedereen naar elkaar wijst en loze beloftes worden gedaan. Uiteindelijk stofzuiger ontvangen. Nu een maand later krijg ik NOG een stofzuiger inclusief rekening. Wederom contact met klantenservice, maar wederom kan niemand mij een oplossing bieden en blijf ik met de rekening zitten.

De oplossing

De stofzuiger op laten halen op kun kosten en schriftelijk bevestigen dat hiermee alles is afgesloten. Excuses zouden ook niet misstaan.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maartje Hadas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen