Klacht Miele Nederland B.V.: Dure reparatie aan Mieledroger en klacht niet verholpen

okidoku#54

Lekkende droger. Reparateur komt en lost volgens hem het probleem op. Kosten: 343,19 euro. Drie weken later blijkt de droger nog steeds te lekken. Tweede reparateur komt. Signaleert een ander probleem. Wil dit oplossen voor een kleine bedrag. Helaas het vertrouwen is weg. Er wordt niet meer gerepareerd aan de droger. Ik wil een nieuwe Miele droger kopen en mijn geld terug van de eerste reparatie. Volgens Miel kan dat als er binnen drie maanden een nieuw apparaat gekocht wordt. Voor de zekerheid mail naar Miele gestuurd met de vraag welk bedrag ze restitueren bij aanschaf nieuwe droger. na een week geen reactie op mail. Gebeld met Miele. Men wil wel 140 euro vergoeden. Klacht ingediend. Meteen teruggebeld door Miele. Uit gesprek blijkt dat ik blij mag zijn met alles wat ze tot nu toe voor me gedaan hebben. En ze willen de klacht alsnog verhelpen. Helaas vertrouwen is weg. Ik wil een nieuwe Miele droger kopen en het bedrag van 343,19 euro teruggestort krijgen. Dat doet Miele niet!

Het bedrag van 343,19 euro wil ik teruggestort krijgen. Daarnaast koop ik een nieuwe Miele droger bij de leverancier naar mijn keuze.

Ook een klacht indienen over ?