Klacht Miele Nederland B.V.: Erg ontevreden over mijn nieuwe wasautomaat Miele WKM 130 WPS PWash&TDos NL

Klachtnummer
# 173770
Gebruiker
Diana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds ik de nieuwe wasmachine gebruik stinkt mijn was, ongeacht het soort wasmiddel dat ik gebruik. Na 1/2 jaar de klachten gemeld en er kwamen 2 technici langs. De machine is technisch in orde vinden ze. Ik was op exact dezelfde manier als eerst, maar ik loop tegen verschillende problemen aan ... de was stinkt, de gekleurde was verliest veel sneller zijn kleur en ik heb ook veel vaker last van doorgelopen kleuren. Ik gebruikte in eerste instantie mijn oude wasmiddelen, sorteer de was als anders, was ook snel mijn was (ik heb 5 kinderen dus was te over) ... alles exact hetzelfde alleen een andere machine. En ineens heb ik problemen. Na de komst van de technici gebruikte ik alleen nog Miele wasmiddelen via TDos (om discussie te voorkomen) maar een 1/2 jaar later stinkt alles nog steeds een uur in de wind, vooral als kleding/handdoeken weer nat worden. Ook als ik een dag niet was dan stinkt de machine als een rioolputje, ondanks regelmatige 90 gr wassen en 'reinigings-draaien'.

De oplossing

Ik wil dat de machine wordt vervangen. Ik wil een machine die mijn was net als vroeger lekker fris en schoon wast. Die de kleuren niet zo hard aantast en die doorlopen van kleuren zoveel als mogelijk voorkomt. Er hoeven van mij niet zoveel toeters en bellen aan te zitten, die gebruik ik toch niet. En die zuinige waterstanden ... misschien is dat wel het probleem. Nou ik zie het zo ... ik betaal liever een paar liter water per wasbeurt meer en dan schoon en frisruikend wasgoed hebben, dan een super zuinige machine die stinkende, muffe was aflevert keer na keer. In deze machine heb ik nul vertrouwen meer. Weg met dat onding, ik wil waar voor mijn geld. Een Miele is duur, maar staat voor kwaliteit, dat ben ik gewend (je wil niet weten hoeveel Miele apparatuur er in ons huis staat). Deze machine voldoet totaal niet aan mijn verwachtingen (iedereen in huis klaagt over hun gewassen kleding). Dus geef me waar voor mijn geld (1726 EURO!!!)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen