Klacht Miele Nederland B.V.: Garantie is vervallen door geen miele stofzak

Klachtnummer
# 326200
Gebruiker
Jurrien Hatzmann
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Miele stofzuiger te reparatie aangeboden
Nog geen jaar oud en de elektronische zuigkracht wisselde steeds moest een nieuwe motor in de stroomkabel rolde niet goed op moet ook vervangen worden en de accessoireklep klapt steeds los moet een nieuwe sluiting in
Maar de garantie is vervallen door geen miele stofzak reparatie zou 256 euro moeten kosten maar heb 189 euro voor de stofzuiger betaald
Wat een onzin zeg waarom verkopen ze dan namaak stofzakken dan zou Miele dat moeten verbieden
hier mag Miele wel echt eens wat aan gaan doen!!
Me vertrouwen is aardig weg in miele

De oplossing

Nieuwe stofzuiger leveren

1 reactie

  1. Auteur
    Jurrien Hatzmann
    Datum
    Graag reageren Miele Nederland B.V.

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen